dinsdag 13 augustus 2013

Een boel leuks

Omdat belofte nu eenmaal schuld maakt en ik niet van schulden hou schrijf ik vandaag een reclameblog. Het zit namelijk zo, ik Twitter zo af en toe, dat zal de meeste van jullie niet ontgaan zijn. Twitter is een fijn netwerk vol met creatieve mensen en coaches. Soms dan denk ik dat je niet meer dan een Twitter account nodig hebt om jezelf coach te noemen. Je vraagt je af of Nederland nog wel mensen over heeft om te kunnen coachen zo veel coaches lopen er rond.

Maar we dwalen af, want daar wil ik het helemaal niet over hebben. Ik wil vandaag een van de Twitter personen die mij opvalt als Twitteraar en blogger in het zonnetje zetten. Omdat hij naast Twitteren en bloggen (en ik kan u echt aanraden zijn blogfilmpjes allemaal te bekijken want ze zijn de moeite waard) ook nog eens theater maakt. En ik hou van theater. Ook dat is geen geheim. Nu vind ik natuurlijk dat een sympathiek persoon als Jacob Jan Voerman, want daar hebben we het over, volle zalen verdient. Maar dat is lastig als beginnend theater maker. Want wij Nederlanders willen nu eenmaal graag weten waar we naartoe gaan voordat we een kaartje ergens voor kopen. Straks is het hartstikke stom, en je kunt je geld maar een keer uitgeven niet waar?

En daarom hebben wij met een groepje Twitter vrienden besloten dat we digitaal gaan flyeren op onze eigen blogs. Zodat mijn moeder in ieder geval ook weet dat Jacob Jan theater maakt. En uhhh hij kan er zelf natuurlijk veel beter over schrijven. Dat doet hij hier, even lezen dus. En kopen die kaartjes. Ik begreep dat er een optreden in Rotterdam aan komt dus als je samen met mij wilt gaan mag je je ook aanmelden.

Mocht je nu denken dat theater is niets voor mij, eigenlijk ben ik meer een Metal Head, geen zorgen, ook dan heb ik nog een leuk linkje voor je van een heuse Slayer  cover band, luisterend naar de naam, Player met binnenkort een leuk optreden in Gouda waar ik ook aanwezig ga zijn. Liken dus. En wie weet tot in het theater of de kroeg!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten