donderdag 12 juli 2012

Anders WOT # 28

Ik ben anders, altijd al geweest.
Soms omdat ik daarvoor koos.
Soms gebeurde het toevallig.
Soms omdat de maatschappij dat besloot.

Ik ben niet de gemiddelde Nederlander.
Heb geen ander half kind.
Geen huisje, boompje, beestje.
Geen vette auto voor de deur.

Status kan me gestolen worden.
Hoeveel ik verdien weet ik zelf niet eens.
En wat de buren van me denken interesseert me niet.
Althans, meestal niet dan.

Toch heb ik het geprobeerd.
Normaal te zijn, net als iedereen.
En het gekke was, dat iedereen mij toen miste.
Omdat anders toch leuker was.

3 opmerkingen:

  1. Anders dan anderen - uniek met een meer dan gemiddeld woordgedicht @->--

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi. Knap gedaan!

    PS
    Ik lees je blog mbv firefox en kan de eerste letters niet zien omdat er een balk met tweet / google opties halverwege het scherm blijft 'hangen'.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lekker anders blijven !!
    heb je al nagedacht over gastbloggen?
    na de vakantie mss
    eat me opvalt is dat we beide persoonlijke bloggers zijn!

    BeantwoordenVerwijderen