dinsdag 13 maart 2012

Guilty pleasures en kleine kantjes

Ik ben schuldig. Als ik heel vroeg mijn bed uit moet, omdat ik laten we zeggen om 8 uur op mijn werk moet zijn in plaats van kwart voor 12, zoals ik gewend ben, dan doe ik dat alleen als ik weet dat er een grote mok warme chocolademelk op mij staat te wachten. (eventueel wil ik die ook wel zelf maken).

Ik ben schuldig. Soms koop ik tijdschriften die ik niet lees, omdat er cadeautjes bij zitten, of omdat ze zo mooi glimmen.

Ik ben schuldig. Ik ben erg gevoelig voor leuke spelletjes op mijn telefoon, wordfeud, drawsomething, ik heb ze als eerste.

Ik ben schuldig. Een rood jurkje, een jurkje met stippen of een combinatie van beide kan ik maar met moeite in de winkel laten hangen.

Ik ben schuldig. Als een electrich apparaat, bij voorkeur mijn smartphone of labtop, niet doet wat ik wil, kan ik veranderen in een klein driftkikkertje dat stampvoet tot het desgewente apparaat doet wat ik wil. (meestal gaat het niet sneller met al dat stampvoeten tussendoor)

Ik ben schuldig. Ik vind het stiekem nog steeds leuk om door een hele diepe regenplas heen te fietsen en mijn benen dan op mijn stuur te leggen zodat ik iig niet nat word.

Ik ben schuldig. Als ik ongesteld ben kijk ik het liefst actiefilms met mijn mannelijke vrienden. Even geen gezeur van gierende hormonen of heftige emoties, gewoon lekker elkaar de kop in rammen.

Ik ben schuldig. Soms stel ik voor dat we een filmpje kijken op mijn werk zodat ik popcorn kan eten. Popcorn word bij ons namelijk alleen gegeten als er film gekeken word.

Ik ben schuldig. Ik denk echt dat thee lekkerder is als 'ie in mijn lievelingsbeker geseveerd word.

Ik ben schuldig. Vaak let ik meer op het uiterlijk van producten die ik koop dan op de kwaliteit. Mijn fototoestel? Of 'ie goed is? Geen idee, maar hij is wel roze.

En jij? Waar ben jij schuldig aan?

1 opmerking: