maandag 12 maart 2012

Beautyqueen in het diepst van mijn gedachten

And the winner is.... Miss Artemis.
"En Miss Artemis, wat is jouw wens voor het uiversum?"
"Nou ja, dat het leven altijd zo leuk is als op Lowlands, voor iedereen"
"Weet je dat zeker?"
"Gratis nagellak voor iedereen?"
"Nou meer iets uhh, intelligenters, bedoelde ik eigenlijk"
"pedicure voor iedereen?"
"Meer iets in de trant van wereld...."
"Oh ik weet het al, wereldreizen voor iedereen, gratis, dat lijkt me een goed idee ja"
"Nee, muts, ik bedoel wereldvrede"
"Oh, je bedoelt serieus dat ik nu iets over voedsel voor hongerende kindjes moet gaan zeggen, dat soort dingen?"
"Uhh ja, als je een goede Miss bent, dan wel ja, schoonheid zit niet alleen van binnen weet je"
"Oke, oke, ik wens wereldvrede en heel veel voedsel voor alle hongerige kindertjes"


Triiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnng, mijn wekker gaat, gelukkig maar, want dat beautyqeenen is wel erg vermoeiend.

1 opmerking: