dinsdag 25 juni 2013

Beugelbekkie af!

Jahoeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!

Vandaag is mijn beugel eruit gegaan.
Eigenlijk had ik gedacht dat hij er donderdag al uit zou gaan.
Maar ik had dat verkeerd onthouden, kennelijk moesten er eerst draadjes achter mijn tanden geplakt worden voordat de draadjes voor mijn tanden eruit mochten. Dus liep ik het hele weekend met draadjes aan zowel de voor als achterkant van mijn tanden.

Hoe dan ook, vandaag ging ik van dit



Naar dit! 



De grote vraag blijft echter, zie ik er nu ineens 10 jaar ouder oud? Want hoe vaak ik het afgelopen jaar wel niet heb gehoord dat ik er zo jong uitzie en dat dat door mijn beugel kwam wil je niet weten! Ik verwacht wonderen!!!


Oh ja en VOOR het hele gebeuren zag ik er dus ZO uit. Oordeel zelf maar of het de moeite waard is geweest.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten