maandag 13 februari 2012

Trending koortsdroom

Hatsjoe, mijn hoofd zit vol watten, om me heen vliegen zakdoekjes in het rond. Ik kan niet nadenken. Ik kan alleen maar hatsjoe. Visje duwt haar telefoon onder mijn neus. Gisteren was Visje kwijt, ook daar kan ik niet over nadenken, wil ik niet over nadenken, hatsjoe. Ik kijk naar de telefoon, #blogpraat is bezig, ook daar kan ik niet aan denken. Toch log ik in op twitter. Af en toe roep ik iets. Niets geniaals dit keer, mijn hoofd laat dat niet toe, hatsjoe. 

Dan gebeurd het, even lijkt het een koortsdroom, maar dat is het niet, #blogpraat is tending topic. En echt we willen wel praten over hoeveel blogs we hebben en of we Engels, Duits, Spaans of alleen Nederlands bloggen. Maar het lukt niet meer, de euforie is te groot, we zijn trending topic! Heel blogpraat lijkt nu koortsdromen te hebben over t-shirts en dwdd. 

Hatsjoe, vandaag gaat het niet meer goed komen, maar dat hoeft ook niet, we zijn trending! 

4 opmerkingen: