donderdag 10 april 2014

De heksjes van het oosten

Gisteren ging ik met Mama op bezoek bij de heksjes in het Oosten.
Ik was van plan daar een plogje aan te wijden. Maar het was zo gezellig dat ik gewoon weg vergat om foto's te maken.

Ik besloot het ploggen dan ook maar te laten voor wat het was en me gewoon over te geven aan het moment. Dus liep ik door het weiland. Zag ik schapen. En een werkplaats vol met bot, veer en gewei. At ik een heerlijk prei soepje. Gingen we met de auto op pad naar een dorpje verder waar een ander heksje woont. Werden we daar volgestopt met lekker gebakjes (wel suikervrij). Tekende ik poppetjes met de dochter des huizes die het verbazingwekkend snel op wist te pikken. En nu dus echt veel leukere poppetjes tekent dan ik. En propte onze kitchen witch ons vol met forel, slades en aardappeltjes. Om je vingers bij op te eten zo lekker.

Ondertussen moest onze groep Ordinary Witches, ook nog even op de hoogte gehouden worden en werd er virtueel ook wat afgeknuffeld met de heksjes die er niet bij konden zijn. Maakte we plannen voor logeerpartijtjes bij elkaar, en bij de andere heksen die we op de hoogte stellen op het moment dat we met onze slaapzakjes voor de deur komen staan ;)

Maar foto's maakte ik niet. Dat bewaar ik voor een volgende keer. Want het was zo gezellig dat ik me eigenlijk niet voor kan stellen dat er niet nog een volgende keer komt.

p.s overigens vergat een van de andere dames haar MRI afspraak door alle gezelligheid, dus ik was niet de enige die er "last" van had

Geen opmerkingen:

Een reactie posten