dinsdag 3 juni 2014

Drakenbrieven deel 3

Hoi Draakje,

Dag 4

Het wandelen wat is een beetje zat. Ik weet dat helden geacht worden te reizen te voet of paard. Maar die helden leefde in een andere tijd. Ik heb de trein dus genomen naar ter Apel. Niet dat ik denk dat je daar woont, maar het is je dichtstbijzijnde mogelijke verblijfplaats. En wat denk je? Ter Apel heeft helemaal geen kasteel. Van je vrienden moet je het hebben. Na even googlen kwam ik erachter dat er wel een klooster is. Had ik natuurlijk ook even uit moeten zoeken voordat ik vertrok. Waarom ben ik toch zo verdomde impulsief? Nu ja, nu ik hier toch ben, morgen maar eens een kijkje nemen in dat klooster.

Groetjes,

Een impulsief meisje

Hi Draak,

Dag 5

Ik nu al 5 dagen naar je op zoek en sta hier in een klooster in Groningen. En natuurlijk is er geen enkele aanwijzing te vinden over jouw verblijfplaats. Het is in ieder geval overduidelijk dat je hier nog nooit geweest bent. Ik ben een beetje radeloos en heb geen idee wat mijn volgende stap moet zijn. Misschien moet ik maar gewoon naar huis gaan en mijn zoektocht naar jou laten voor wat het is. Maar ergens ben ik ervan overtuigd dat ik je ga vinden.

Als ik naar mijn vrienden zou luisteren moet ik de bergen in. Maar er zijn zoveel bergen. Morgen zal ik een lijst maken van alle bergen die ik ken. Hopelijk helpt dat me om te bepalen wat ik hierna moet doen.

Een hopeloos meisje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten