maandag 24 december 2012

Hoe zat het ook alweer?

Hoe zat het ook alweer met die goede voornemens van vorig jaar? Wat is er van uitgekomen? Wat neem ik mee naar volgend jaar? Wat bleek onrealistisch?
  
1 Wonen in Rotterdam
 Hoera gelukt!!!

 2 Meer workshops verzorgen, een website (laten)bouwen om de workshops op te promoten en voor mezelf duidelijk krijgen wat ik nu precies wil (wil ik me bijvoorbeeld ook op volwassenen richten?) 
Ik heb een prachtige website En mijn grootste opdracht in het bestaan van de Sprookjesjuf binnen gehaald.

3 Mijn tijd op de 5 kilometer verbeteren of door trainen voor 10 kilometer met hardlopen Ik ben door gaan trainen voor 7 kilometer en kom aardig bij de 10 km in de buurt. Nog wel een beetje langzaam.

4 Vaker fictie schrijven Toevallig heb ik mezelf dat voor komend jaar weer als blogdoel gesteld, ik ben wel begonnen met een fictief verhaal, dat ik zeker af ga maken en misschien bloggen.

 5 Vaker bloggen, ook al heb ik hier op deze nieuwe stek nog niet zoveel lezers, het schrijven is iets dat ik graag doe en wat ik een beetje gemist heb de afgelopen tijd still feeling the same

6 Vaker oefenen op mijn basgitaar, ik ben heel bij met dit vette cadeau dat ik van mijn super lieve vrienden heb gekregen Schaam, dit jaar, echt!

7 Me inschrijven bij een castingbureau Eerst die beugel eruit, ik haat foto's van mij met beugel!

 8 Minder internetten en meer tijd doorbrengen met vrienden of andere hobby's Ik heb mijn vrienden vaker gezien dan voorheen nu ik in Rotterdam woon.

9 Mijn vrienden vaker vertellen hoe blij ik met ze ben Ik probeer een keer in de zoveel tijd aan mijn vrienden te vertellen waarom ik ze zo leuk vind.  

10 Meer champagne drinken Wat een goed idee was dat, waarom is dat niet gelukt?

1 opmerking: