zaterdag 17 maart 2012

Het multitaskende superwijf

Het multitaskende superwijf? Ik ben haar nog niet tegen gekomen. Volgens mij bestaat ze ook niet. Ik ben haar in ieder geval niet, wil haar ook niet zijn en ergens denk ik dat ik haar ook niet wil kennen. Ze staat voor mijn gevoel te ver van mij af, te ver van wat ik prettig en leuk vind ook.

Nee, geef mij mij en mijn vriendinnen maar. Wij zijn niet perfect, multitasken niet, en als we dit eens wel proberen dan lukt ons dat niet. Dan rennen we van het washok naar de afwas en weer terug en vergeten we dat allebei als de telefoon gaat. Dan hangt onze was voor de helft op, is de afwas voor de helft gedaan en gaan we toch cupcakes bakken, gewoon omdat dat leuker is en we dat met elkaar kunnen doen.

En daar voelen we ons heel goed bij. Misschien zijn we geen superwijven, misschien zijn we niet perfect en misschien kunnen we niet tien dingen tegelijk. Misschien zijn onze huizen niet altijd netjes aan kant. Maar als we bij elkaar zijn, dan is het een feestje. En dat is ook heel wat waard!

1 opmerking: