vrijdag 21 maart 2014

Hollen en hollen

Het was me wel een weekje van heel veel hollen.


Want centraal station werd geopend en daarom ging Villa Yoga daar een yoga lesje geven. Daar moest ik natuurlijk bij zijn. En er was iets met beauty in de V&D, zusje vond dat ik daar ook echt bij moest zijn. Dus liet ik mijn nagelslakken in een of ander zalmkleurtje met net een beetje meer roze, liet ik krullen in mijn haar zetten, foundation en lipstick aanbrengen, echt de allermooiste kleur rood die ik sinds tijden vond. En mijn ogen opmaken. Het resultaat was veel belovend, ik leek wel een supermodel.


Daarna kwam Roelien logeren. En moest er gepraat worden, en gedanst. En iets met Lolly's. omdat de PvdA hoopte dat we op ze zouden gaan stemmen als ze ons lolly's zouden geven.Iedere politieke partij die denkt dat wij denken dat politiek zo gemakkelijk werkt verdiend helemaal geen stemmen. Laat dat even duidelijk zijn.


Roelien was nog niet weg of ik werd alweer opgehaald om naar Belgiƫ te gaan. Sandy Live was een paar maanden geleden jarig en dat moest gevierd worden. Met een kleine kater en de slaap nog in mijn ogen stapte ik in de auto. Romeo en Sjaantje kletste gezellig over ditjes en datjes terwijl ik mijn best deed niet in slaap te vallen.


Bij Sandy live moest er ook gekletst worden, en geschommeld, en in de hangmat gelegen. En er moest natuurlijk ook gegeten worden. 

Maandag avond mocht ik praten over eten voor dat interview waar ik het eerder al over had. 

Dinsdag was het allereerste heksencafe in Den Haag. Nu ja, er was weleens eerder een Heksecafe in Den Haag, maar dat is geloof ik ter zielen gegaan, en nu is er dus weer een nieuwe. 

Woensdag moest ik een outfit passen voor een modeshow die ik van de zomer ga lopen. Ik wordt een roze elfje. Hoe cool is dat!!!! Daarna moest er gestemd worden. Er stond een rij alsof ik naar de Efteling ging. Maar er hoefde echt alleen maar gestemd te worden. Gelukkig stond Romeo ook in de rij. Dat maakte het een stuk gezelliger. Nu konden we de hele tijd foto's van elkaar maken en via Facebook de vorderingen bij houden. 

Daarna moest er natuurlijk ook samen gegeten worden en heel veel gekletst, maar niet te veel, want de volgende dag moest er ook weer gewerkt worden. 

Gisteren had ik dan eindelijk een avondje voor mezelf, die ik gebruikt heb om mijn belastingaangifte in te vullen. Heel veel gedoe. Uiteindelijk heeft mijn vader het voor me gedaan die op afstand mijn laptop kon besturen. Freaky. 

En vanavond is het dan eindelijk tijd voor de Ostara viering, al werkt het weer vandaag niet echt mee. U begrijpt het al, dat wordt weer hollen. Stilstaan doen we later wel weer. :) :D

1 opmerking:

  1. Komt wel goed zolang je jezelf maar niet voorbij loopt :-D Have fun!

    BeantwoordenVerwijderen