maandag 11 maart 2013

Foto (serie) 1 van 30

Ook voor de maandag heb ik een leuk 30 dagen project voor mezelf uitgezocht. En wel in de vorm van foto's. Op pintrest vond ik een leuk lijstje met thema's voor een 30 dagen foto project. Wat bij mij dus een 30 weken project gaat worden.

Het eerste thema is:

You!!!

En dat ben ik dus, in dit geval! 

Toen ik bij de orto in de stoel lag zag ik mezelf op zijn scherm staan. Maar dan een versie van mezelf waarin ik mezelf helemaal niet herken. Sterker nog, toen ik een tijdje terug die foto voor het eerst zag dacht ik, waarom ben je een foto van iemand anders aan het bekijken terwijl je met mij bezig bent? Toen ik beter keek bleek ik het toch zelf te zijn. Oeps! 



Maar omdat het wel een beetje flauw is om een foto van een foto te maken, heb ik ook nog maar wat fotootjes geschoten terwijl ik in de stoel lag te wachtten op de tandarts en zijn angels. Je moet wat om het een beetje leuk te houden. 


Oke, nog eentje dan, ik kan maar geen genoeg krijgen van mezelf ;) En uhhhh ik moest erg lang wachtten. 


Volgende week is mijn ontbijt aan de beurt! Bereid u maar alvast voor!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten