zondag 2 februari 2014

uit de oude doos, skippyballen bij de pleinbioscoop


Pleinbioscoop in Rotterdam. Met een speciale gay-editie. Optredens van Imca Marinna, Loes Luca die de boel aan elkaar praat en een heuse bingo georganiseerd door café de Keerweer. Maar het allerleukste waren de skippyballen. Neelis en ik besloten een wedstrijdje te skippyen. 

Na enige tijd raakte ik hopeloos achter. Maar ik deed mijn best om Neelis in te halen

 
Even leek dat effect te hebben. 

Maar uiteindelijk verloor ik grandioos. Wie die meneer is die op bijna alle foto's mee staat te kijken weet ik niet. Ik weet niet of iemand anders van ons groepje dat wel weet. Ik zeg groepje want we waren natuurlijk niet maar met zijn tweeën. 

Highschoollover en Roos waren er ook bij. En Aldo ook, want die maakte al deze foto's. 
Ik gaf nog even een optreden weg. Altijd leuk een balpen als microfoon gebruiken. Welke film we gezien hebben weet ik niet meer. Volgens mij was het het jaar na Fucking Amal. Wel weet ik nog hoeveel we hebben gelachen. En hoeveel liefde ik voelde voor de mensen waarmee ik was. Gelukkig zie ik de meeste mensen nog met enige regelmaat. En uhhhh Neelis eigenlijk vind ik dat het nu wel eens tijd word om jou in te makken tijdens een skippy wedstrijd. Dus heb je van de zomer nog een gaatje? Ik zorg voor de picknick! 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten