woensdag 13 november 2013

Geef maand 2013 #2

Het geven is nog niet afgelopen. We geven vrolijk door.

5 November
Visje, die ik al veel te lang niet meer gezien had kwam langs en klaagde over gebrek aan sleutelhangers. Toevallig had ik als afscheidscadeautje van een peutertje een sleutelhanger gekregen die ongebruikt in de kast lag te liggen. Ik vermoede dat die daar nog wel even zou blijven liggen. Dus mocht Visje hem mee nemen.

6 November
Ik had twee vrijkaartjes gewonnen voor de film "Het geheim van Sophia", een film die gemaakt is omdat er al 25 jaar televisie gemaakt wordt voor het Sophia kinderziekenhuis. Ik heb een van de kaartjes aan mijn moeder gegeven. Mijn verwachtingen waren niet hoog. Ik had het idee dat ze het halve personeel als acteur hadden ingezet ongeacht of je nu kon acteren of niet. Maar dat de organisatie ook zo slecht zou zijn had ik niet kunnen vermoeden. Het was echt een voorstelling bedoeld voor zieke kinderen. Er waren zo weinig stoelen dat ik me bezwaard voelde er gebruik van te maken. Want dan pikte ik vast een stoel in van een ziek kindje. Na dat we een Hello Kitty ijsje hebben gegeten zijn we dus stilletjes weggeslopen.

7 November
Ik besloot om vandaag een rot klusje voor iemand te doen. Op de BSO moesten de punten geslepen worden. Dan heb ik het niet over 1 of 2 potloodjes. Nee, we praten eerder over een stuk of 200 potloden. Ik had te weinig tijd om ze echt allemaal te slijpen. Maar ik ben een heel eind gekomen.

8 November
Heb ik samen met een van de kinderen een mooi knutselwerkje gemaakt van lucifers die nu op hangt in onze BSO ruimte. Oké toegegeven het is geen meesterkunstwerk. Maar we hebben het zelf gemaakt en cadeau gedaan aan de groep.

9 November
Vandaag was een makkie, de gitarist is bijna jarig. Dus ging ik op pad voor een cadeau. Ik haalde een tosti-ijzer omdat zijn oven nog bij mij in de berging staat en hij dus al een jaar geen tosti's uit de oven heeft kunnen eten. Vanaf nu kan er dus weer genoten worden van gesmolten kaas, als is het dan in een iets andere vorm.

10 November
De gitarist wordt altijd erg blij van ontbijtjes met koffie, fruit en brood. Ik heb dus een ontbijtje voor hem gemaakt. Dat zijn nog eens makkelijke geefacties.

11 November
Op onze Facebook groep Ordinary Witches heb ik een uurtje orakelkaarten voor mensen gelegd. Misschien lijkt het alsof dat niet echt iets geven is. Maar al met al gaat er nog behoorlijk wat energie zitten in het openstellen voor iemand anders, die ik vaak niet echt ken, en het komen tot een antwoord op een vaak ongestelde vraag.

12 November
Op mijn Facebook kreeg ik het verzoek of ik niet iets hekssigs kon doen voor iemand zijn enkel. Nu heb ik op het afgelopen sjamanistisch festival geleerd hoe je vuurballen kunt maken waarmee je iemand kunt helen. Dat klinkt vast heel erg hocus pocus. En waarschijnlijk is het dat ook. Maar niet geschoten is altijd mis. Dus heb ik me teruggetrokken in mijn heksenhuisje en heb ik geprobeerd op afstand te helen. Nu is de betreffende enkel gebroken, dus ik verwacht niet dat hij op wonderbaarlijke wijze ineens genezen is. Maar wellicht heb ik iets van de pijn kunnen wegnemen of iets, als is het maar een klein beetje, kunnen bijdragen in het genezingsproces.

Het valt me op dat ik vooral de spirituele dingen die ik eigenlijk best wel vaak "geef" zelf helemaal niet als geven ervaar. Eigenlijk heb ik helemaal niet heel veel dingen weggegeven die ik anders niet weg zou geven. Ik had gedacht dat ik dit een lastigere opdracht zou vinden. Maar moet tot de conclusie komen dat ik best een gevend persoon ben van nature.

1 opmerking:

  1. Ik geloof nooit dat hiv-behandeling echt is, totdat ik in contact kwam met Dr.Grace, mijn hiv verklaarde 2 jaar geleden, ik wachtte zelfs op de dood omdat al mijn geld uitging voor medicijnen, die me tot vandaag, op een dag zag ik op het interment dat hiv-remedie is uit door een kruidengeneeskunde arts genaamd Dr.Grace, ik kopieer zijn e-mailadres, dus op de dag dat ik vervolgens Dr.Ojie e-mailde, om mijn voorwaarden aan hem uit te drukken, vertelde hij me alleen dat ik me geen zorgen hoefde te maken dat hij gaat mijn situatie omdraaien en weer een glimlach op mijn gezicht toveren en hij bereidde het kruidenmedicijn voor mij voor, dat hij mij instrueerde over hoe ik het kruidenmedicijn zou moeten drinken. Mij werd gevraagd om het medicijn driemaal daags te nemen en ik heb om dit medicijn gedurende drie weken te drinken nadat ik het gedurende drie weken had ingenomen dat ik naar het ziekenhuis moest gaan voor een test die ik deed, zou je kunnen geloven dat ik na de test hiv-negatief was en ik naar een ander ziekenhuis ging en het was ook negatief omdat de vandaag heeft Dr.Grace me echt laten glimlachen als je dat hebt gedaan dit soort problemen en je wilt er vrij van zijn, neem dan contact op met deze zeer kruidenarts met deze e-mail: godsgracespellcaster@gmail.com .., hij is betrouwbaar en betrouwbaar in elke ziekte die je doormaakt .... toevoegen op whatsapp .. + 2348074609849 ......
    HIJ HEEFT OOK DEZE CURE
    {1} HIV en AIDS
    {2} Diabetes
    {3} epilepsie
    {4} Allerhande vormen van kankerbehandeling
    {5} HPV
    {6} ALS
    {7} Hepatitis B
    {8} Herpes
    {9} Zwangerschap spreuk
    {10} Crème voor penisvergroting
    {11} Liefdespreuk
    {12} Lupus

    BeantwoordenVerwijderen